Salgs- og leveringsbetingelser samt GDPR

For at handle med OnPrint A/S er det vigtigt for os, at vi har fastsat “spillereglerne” for det samarbejde, vi har hver dag med vores kunder. Vores forretning har kun et eksistensgrundlag med tilfredse kunder – og netop derfor har vi udarbejdet en række salgs- og leveringsbetingelser så begge parter ved, hvad vi kan/skal forvente af hinanden.

Du kan downloade salgs- og leveringsbetingelserne her.

Hvad er det GDPR – og hvordan forholder OnPrint A/S sig til det?

EU har pr. 25 maj 2018 indført GDPR reguleringer, som på dansk betyder, at vi skal dokumentere hvordan vi bruger, behandler og opbevarer dine data.

Betyder det nogle ændringer for mig?

Det korte svar er nej. Vi skal blot dokumentere i højere grad, hvordan vi behandler dine data, og hvilke udbydere vi samarbejder med.

Hos OnPrint A/S har vi altid brugt markedets førende udbydere, og derfor er det ikke de store strukturelle ændringer, vi skal foretage. Vi deler naturligvis aldrig dine data med nogen uden dit sammentrykke.

Har du et produkt eller tryksag, som vi står for distribueringen af, så kan vi i visse tilfælde bruge en samarbejdspartner til eksempelvis adressering. Såfremt dette sker så har vi internt en databehandleraftale med denne leverandør.

Vi har her samlet en række informationer til dig, du kan kigge igennem, hvis du vil vide mere om hvordan vi håndterer dette.

Hvis du har nogle spørgsmål, er du velkommen til at tage kontakt til os på info@onprint.dk eller 70 275 600.

De bedste hilsner
Team OnPrint A/S

Herunder også kendt som:
OnDigital A/S
SmartBii A/S
CurePrint A/S
PrinfoHolbæk-Hedehusene-Køge A/S